Louisa Schønnemann – administrator

Jeg er uddannet Cand.Jur. fra Københavns Universitet, og har senere efteruddannet mig indenfor ledelse og kommunikation. Min arbejdsmæssige baggrund er fra Centraladministrationen, herunder fra tilsvarende stillinger på Københavns Universitet og i Kulturministeriet

Mit arbejde på Medicinsk Museion består i at understøtte museums- og forskningsledelsen i forhold til at skabe meningsfulde administrative processer, have overblik over økonomien og med juridisk kvalificering af kontrakter, personaleforhold, indkøb mv.

Herudover arbejder jeg for at skabe gode samarbejdsrelationer med Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Institut for Folkesundhedsvidenskab, museets egne medarbejdere og eksterne parter for at sikre, at den daglige drift af museet, ansættelse af eksterne forskere og generelle personalemæssige sager afvikles effektivt og hensigtsmæssigt til alles bedste.


[flickr id=”6382714465″ thumbnail=”small” overlay=”true” size=”original” group=”” align=”center”]
Kontaktinformation
Telefon: +45 35 32 38 02
Mobil: +45 26 18 60 89

E-mail: