Billedserie: Fortabte stabler af kasserede genstande

Stablerne af kasserede genstande står rundt omkring i gården, og ser fortabte ud i gråvejret. Heldigvis har vi nået at redde langt de fleste genstande fra vandskaden efter skybruddet i starten af juli, men der er stadig en del oprydningsarbejde tilbage i kældrene. Her har vores brave studentermedhjælpere knoklet næsten uafbrudt i de sidste 3 […]

Her har vores brave studentermedhjælpere knoklet næsten uafbrudt i de sidste 3 uger, og nu er der kun de kasserede rester tilbage at fodre containeren med. Alt det vigtigste er reddet.
[flickrset id=”72157627160571313″ thumbnail=”thumbnail” photos=”” overlay=”true” size=”large”]
Klik på billederne for at se dem i fuld størrelse.