Den ubesmittet undfangede vingummibamse

Alle medicinske museer med et minimum af selvagtelse bør have et væld af sjove og unyttige dimser som kan sælges for en slik i museumsbutikken. Som fx. dette billede af den invitrofertiliseringsudfordrede vingummibamse: Som er en central detalje af “Immaculate Confection” (som jo er aktuel i denne Jesusbarnstætte tid): Medens vi venter på at få den i vores butik (når […]

Medens vi venter på at få den i vores butik (når vi en gang får en butik 🙂 ) så kan du købe begge online fra Moist Production Shop, for levering lige efter nytår.
Glædelig Jul og Godt Nyt År!