Vi søger nye omvisere

Vi søger tre fleksible omvisere/servicemedarbejdere som, i samarbejde med vores nuværende omviserteam, kan varetage museets publikumsfunktioner. Jobbet er alsidigt og udfordrende. Du skal være omviser i vores udstillinger, fungere som museums- og kassevagt, og ad hoc varetage andre serviceopgaver. Jobbet kræver interesse og flair for mundtlig formidling samt blik for og lyst til at give vores […]

Jobbet er alsidigt og udfordrende. Du skal være omviser i vores udstillinger, fungere som museums- og kassevagt, og ad hoc varetage andre serviceopgaver. Jobbet kræver interesse og flair for mundtlig formidling samt blik for og lyst til at give vores gæster en god service.
mm-logo-hus-sort-transparentVi forestiller os, at du:

• Har to-tre års studier bag dig inden for fag som fx historie, etnologi, kulturstudier, arkitektur, folkesundhedsvidenskab, medicin, molekylær biomedicin, tandlæge, medtek, sundhedsfremme og sundhedsteknologi, antropologi eller lign.
  • Har kendskab til eller interesse for sundhed, sygdom, forebyggelse og behandling i et kulturelt, æstetisk, teknologisk og historisk perspektiv
  • Interesserer dig for museumsformidling
  • Har lyst til at tage del i arbejdet på et museum, der i disse år undergår store forandringer
  • Har gode mundtlige engelskkundskaber
  • Er serviceminded, mødestabil og fleksibel.

Arbejdstiden er varierende og falder både som faste og ad hoc aftalte vagter, der kan ligge både i dag- og aftentimer, hverdag og weekend.
Da arbejdet som omviser kræver en vis oplæring, skal du kunne arbejde hos os i mindst ét år og gerne længere.
Læs hele opslaget og søg jobbet her. Ansøgninger modtages kun via linket i opslaget på KUs jobportal.