recent biomed

Eksperiment med konference + udstilling: nanoteknologi-event i Århus 1. juni

Udstillingsmediet er jo meget mangfoldigt og kan derfor bruges i mange forskellige sammenhænge. Fx. den kombinerede konference og udstilling om nanoteknologi, som Innovation Lab arrangerer i Århus den 1. juni i samarbejde med iNano centret på Aarhus Universitet og det danske nanoteknologiske netværk (NaNet). Mødet plus udstillingen (“Smallscapes”) er tilrettelagt for skandinaviske virksomheder, der ønsker […]

Mødet plus udstillingen (“Smallscapes”) er tilrettelagt for skandinaviske virksomheder, der ønsker at vide mere om nanoteknologiske muligheder. Der kommer ti ind- og udenlandske foredragsholdere og en håndfuld danske virksomhedsledere, der vil fortælle om deres erfaringer og visioner for teknologien. Og som sagt laver de også en udstilling. Det man kan læse om udstillingen på deres hjemmeside er ret ukonkret, men det ville være interessant at se den: dels fordi det ikke præcis er overproduktion af udstillinger om nutidig biomedicin, dels for at se om Innovation Lab kan skabe noget mere innovativt end en ordinær salgsudstillingspavillon á la Bella Center.