Farvel til Del og Hel og Split og Splejs..

Alting har sin ende, særudstillinger ikke mindst. I søndags var det sidste dag, at “Del og hel. Brudstykker fra biomedicinens tid” var åben for publikum, og tirsdag begyndte nedtagningen. De mange udstillede ting, sager og dyr skal pakkes ned, ryddes på plads eller returneres til deres rette ejere. Her følger et par billeder fra det […]

Her følger et par billeder fra det noget vemodige arbejde.

Konservator Nanna Gerdes pakker genstande, der tilhører Dansk Datahistorisk Selskab.

Også en slags museumsarbejde: Studentermedhjælp Anders Nøhr muger ud. Sporene af museumskaninerne skal fjernes.
Kaninerne Split og Splejs på vej til deres nye hjem. De to udstillingskaniner har fået et nyt hjem på en gård på Lolland.