Forskere på bloggen

Nu har Universitetsavisen ved Københavns Universitet fået øje på Medical Museion Weblog — se artiklen “Forskere på bloggen” i nr. 13/2005 (13. oktober), s. 14 (pdf-fil her). Den handler primært om erfaringerne med vores egen blog. Lisbeth Klastrup på IT-universitetet (som har læst artikeln) har for øvrigt skrevet en god artikel om forskerblogger. And you […]

And you could add many more: The University of Chicago Law School just started The Faculty Blog. A group of philosophers of biology started Philosophy of Biology last January.