Indsamling fra containerkanten

Glimt fra Panums varegård, hvor Medicinsk Museion i dag holder til. Institutterne på Panum smider ud, og vi Nanna Gerdes løber rundt på Panums gange og er her vendt tilbage med nogle kasser apotekerudstyr. samler ind.

samler ind.

Her får vi en kobbercentrifuge, der muligvis stammer fra Panums fysiologiske institut, der oprindeligt lå i Bredgade, hvor Medicinsk Museion i dag holder til.
Adam har fået en masse kasser, der i følge skriften uden på indeholder "organbad".