Særåbent for ansatte på Københavns Universitet – gratis adgang

I uge 4 åbner Medicinsk Museion dørene til særudstillingen Del og hel. Brudstykker fra biomedicinens tid, særlig for ansatte og studerende på Københavns Universitet. Udstillingen er et fascinerende blik ind i biomedicinens verden med et overvejende æstetisk udgangspunkt. Her er mulighed for at gå på opdagelse i en verden som de fleste kun kender ganske lidt til. Se […]

Udstillingen er et fascinerende blik ind i biomedicinens verden med et overvejende æstetisk udgangspunkt. Her er mulighed for at gå på opdagelse i en verden som de fleste kun kender ganske lidt til. Se billederne nederst og en webpræsentation af udstillingen her.
Dørene åbner kl. 16.30 og frem til kl. 18.00 i uge 4, mandag til og med fredag. Der er gratis adgang mod forvisning af studie- eller personalekort.
Vi håber at se rigtig mange KU ansatte og studerende i næste uge!