Vi søger en publikumsmedarbejder (20 timer)

Medicinsk Museion, Institut for Folkesundhedsvidenskab, søger en dynamisk publikumsmedarbejder, som i samarbejde med vores nuværende publikumsmedarbejder, kan være omdrejningspunktet for museets publikumsfunktion. Vi forventer, at vores kommende kollega kan bidrage med følgende funktioner: Salg og organisering af omvisninger og andre faglige arrangementer Bemanding af Medicinsk Museions disk i museets faste åbningstid på hverdage Passe museets […]

Vi forventer, at vores kommende kollega kan bidrage med følgende funktioner:

• Salg og organisering af omvisninger og andre faglige arrangementer
  • Bemanding af Medicinsk Museions disk i museets faste åbningstid på hverdage
  • Passe museets telefon og e-mail
  • Koordinering, styring og udvikling af museets frontforretning (service, billetsalg, introduktion til museet, vedligeholdelse af publikumsområde), herunder at supervisere museets studenteromvisere i de daglige servicefunktioner
  • Koordinator for museets ca. 15 studenteromvisere
  • Tovholder for det praktiske ved arrangementer i huset
  • Bistå med markedsføring
  • Kontor- og serviceopgaver som støtte til husets funktioner.
  • Du vil sammen med vores nuværende publikumsmedarbejder og vores studenteromvisere indgå i et stærkt team, der varetager museets publikumsfunktion. Du vil ligeledes skulle samarbejde tæt med museets administrator, som du refererer til.

Vi forestiller os, at du:

• Har en relevant uddannelse
  • Er udadvendt og serviceminded
  • Kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt i en hverdag, hvor tingene til tider går stærkt
  • Kan lide dagligt at være i kontakt med mange forskellige mennesker
  • Er holdspiller og har pragmatisk evne til at give en praktisk hånd med der, hvor det er nødvendigt
  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale
  • Er habil it-bruger, Word, Excel og Outlook
  • Har lyst til at videreudviklen kontakten med vores publikum.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse sker i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S) og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK/stat). Lønmæssigt indplaceres du i løngruppe 3, sats 1, og der vil være mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.
Arbejdstiden er 20 timer med start den 1. september 2012.
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til museumschef Thomas Söderqvist på mail: thss@sund.ku.dk, tlf. 35323801 eller til administrator Mie Knudsen på mail: miek@sund.ku.dk, tlf. 51501302.
Ansøgning
Send ansøgning bilagt cv samt dokumentation for uddannelse elektronisk via jobsiden på http://jobportal.ku.dk/tap/ under Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, så den er universitetet i hænde senest den 3. august 2012.
Medicinsk Museion, www.museion.ku.dk er en enhed under Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet. Vores fagområde er studier af sundhed og sygdom, fødsel og død i et kulturelt og historisk perspektiv. Vi har fire funktioner; forskning, undervisning, samlinger og udstillinger.
Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
Yderligere oplysninger om Institut for Folkesundhedsvidenskab kan findes på hjemmesiden www.ifsv.ku.dk
(det originale opslag kan ses på KUs jobportal)